MÅNDAG

 
Såhär såg jag ut idag. Ballerinasko i all ära men FYFAN så oskönt det är..... speciellt då jag är vad vid att ha stövar med tjocksockar i. Har alltid tjocksockar men tycker inte att det passar så bra till ballerinaskor.
 
IDAG har jag iallafall jobbat en kortis mellan 8-12, sen åt jag lunch, for på stan, bytte kläder, lämna bilen på pappas jobb, gick på macken och köpte kexchokladen, gick till jobbet för att åka hem med emmisen, komme hem, for ut på löptur och nu har jag satt mig ner för första gången. SKÖNT. Ska äta middag nu så vi får höras i ett annat liv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är toppen och koftan ifrån?! :D fiin

Svar: Linnet är min systers, från lindex, och koftan är mammas den har jag ingen aning om vart den kommer ifrån hehe :D
Sandra

2013-05-13 @ 18:31:22
Postat av: jennifer

Åh så söt och vårfin

Svar: hihi tack min lilla ängel<3
Sandra

2013-05-13 @ 18:58:48
URL: http://jenniifer.webblogg.se
Postat av: Sara

Fina jeaans=) vart kommer dom ifrån??

Svar: tack!!:D Dom är från bikbok:)
Sandra

2013-05-15 @ 00:28:56
Postat av: Idas beauty ~ nybliven mamma till Filippa ♡

Vart har du köpt dina jeans och dina ballerina? :)

Svar: Det var ungefär ett och ett halvt år sedan jag köpte dom.... men skorna köpte jag på H&M och byxan på bikbok :D
Sandra

2014-07-29 @ 20:23:29
URL: http://idasbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback