goodnight kitty

 
Ikväll har jag & emmorna varit ute och cyklat hehe, det är faktiskt jättekul att cykla. Sen kom jag hem och skrev önskelistan de tog skitlånMg tid. Nu har jag renbäddat och gjort mig redo för en skön natts sömn. Har även en ny pyjamas, eller ok inte ny utan hittade den i fannys gamla garderob hehe. Hon kanske hade den när hon var typ 10 år. Men skön var den iallafall
 
 
Me right now i my new hello kitty - pyjama. Hade faktiskt tänkt börja se sons of anarchy säsong 1 avsnitt 1. Kom på hur jävla bra den serien är när jag kollade på bilder på jax idag, hade glömt han lite faktiskt. Så blev sugen på att se alla avsnitt från början för jag har ändå ingen annan serie på g, kan ni inte ge nåt tips??
 
Sen ska jag sova gott. Om jag kan!!! Har så jävla ont i mina inre organ. Har typ haft det hela helgen fyfan!! Måste bero på för högt alkoholintag, min kropp är inte van. Eller så är det en inflammerad blindtarm, vart sitter den?? Tredje alternativet det kan vara är att gud ville göra en bror till jesus och har gjort mig på smällen. Känns som en gravid-mage men har inte varit med någon kille och då skulle det ju vara de enda logiska förlaringen?? Jag tror inte han frågade maria innan han gjorde henne gravid... så oförskämt.
 
Jaja natti natti see you tomorrow ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha alltså du är så sjukt rolig!!

2013-05-03 @ 00:04:59
URL: http://joosefinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback