ATT LÄNGTA

Jag tycker det är kul att alltid ha något att längta till. Och det finns ju alltid en självklar grej jag längtar efter: JULAFTON. Men ibland är det ju ganska långt till jul och då är det bra att man har några saker att längta till som ligger framåt i tiden. Det här är vad jag längtar efter just nu
 
 
 
En grej som ligger ganska nära i tiden, bara några timmar bort faktiskt. Det är frukosten imorgon, jag har en bananpannkaka i kylen som väntar på mig hehe
 
 
LÄNGTAR IHJÄL MIG!!! Att vara hos frisören kan nog vara en av dom bästa sakerna som finns på hela jorden. På första plats kommer familj och vänner, tätt därefter kommer min iphone och trea ligger frisören. Synd att det är rätt dyrt. Speciellt om man inte har något eget hår. Men sånt är livet och jag längtar sååå till fredag. Hoppas denna vecka går fort! Fast det gör den nog för det gör alla veckor
 
 
Saknar mina pojkvänner. Ja, dom är ju pojkar och vänner = pojkvänner. Det lärde Bert mig i sin bok "Bert och datadejten". Tyvärr så vet jag inte riktigt när dom kommer hem.. men jag tycker det är dag. Speciellt för Isak S då jag inte minns sist jag såg krabaten........ För exakt ett år sedan hade vi jättekul ihop och gjorde mycket hyss och äventyr. Vi var t.ex. med våra familjer i båtfors och drack alkohol och bastade. Sen var vi jättebakis. Då var jag snäll och gjorde frukost på sängen åt isak. Han fick macka och festis som jag snodde från någon familj. Sorry för det säger jag till familjen fast jag vet inte vilken det var. Vi gjorde även andra saker som att hänga mycket vid älven, äta mat ur salladsbaren på ica (isak gör dom äckligaste blandningarna jag någonsin sett, t.ex. köttfärs, lax och melon-sallad EUUUW) var på suntan, tog en nice cigg på hans altan & såg kinesiska skräckfilmer. Dags att komma hem grabbar
 
Snart är det dags - brännbollsyran i umeå!!! Förra året var typ den bästa helgen i mitt liv. Vädret var så jääävla bra, jag hade många nya kläder & jag älskar dagsfylla. Det passar mig mycket bättre eftersom jag är en väldigt kvällstrött person. Man borde egentligen alltid festa på dagen!! Det är mycket bättre väder, man är pigg, det är ljust och man kan man gott samveta köra dagen efter om man slutar dricka vid middagstid ungefär. Detta är något jag ska försöka införa i kompisgänget
 
Kan vara ett tag kvar, kanske ännu längre än till jul. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
 
Nu ska jag se ett bröllop på tv4play och sen sova. Klockan är egentligen alldeles för mycket men jag är jättepigg. Fattar inte hur jag kan vara det då jag sovde lite + jobbat hela dagen + varit ute och sprungit. Kanske är det för att jag börjat med ny kost och få mycket energi hehe. Men nu måste jag börja tänka på refrängen så jag orkar jobba imorrn
 
 
Ten thousand goodnight kisses till ni som läser sandra-bloggen ♥ Hela det här året har ni varit så snälla och fina. Blir så himla glad för varje liten kommentar. Speciellt nu på sista tiden har ni varit så peppande och gjort mig glad och snäll. Ifall jag kunde skulle jag skicka en julklapp till er allihop<3
 
Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

hur gör du din text så med hjärtana osv? (:

Svar: i photoshop elements=)
Sandra

2013-05-13 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback