WHATEVER

 
Igår var det förjävla kallt och med isande vindar, då passade jag på att ha kjol :) Ska man va fin, får min lida pin. Ett gammalt ordspråk som är jävligt sant. Gillar skärpet men hatar kjolen. Den är ju så himla fin men gummibandet längst upp har snurrat sig, förstår ni vad jag menar????? ett problem man ofta får när man köper billig skit
 
Iallafall så jobbade jag igår mellan 16-19, gick snabbt som en pocahontasvind. Sen for jag hem och hjälpte fanny med körkortsteori och åt marsglass. Sen lämnade jag familjen och for till little P och hängde med henne, emmawii, sarisen och evisen ♥ Vi bara chilla å snacka till tolvslaget då jag for hem och sov
 
Idag är det lördag och jag är ledig och jag har ingen aning om vad jag ska göra, får panik tyvärr hehe. Men ska iallafall börja med att ta på mig lite makeup och lite kläder och sen kanske vara med min ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback