today's

 
Nu ska jag mysa med min katt och läsa en bok som ska ge mig självkänsla. Sen ska jag ha en romantisk dejt med en kille som jag är på G med, John Blund. Jag hoppas vi får en lika bra natt som denna natt. Jag somnade typ 10 och sovde en djup sömn hela natten, fy fan kan inte beskriva hur skönt det var. Var typ första gången det här året jag sovde bra. Och det kanske är därför jag är glad idag och känner livsglädje. Sömn + fina vänner + snart vår + kul helg att se fram emot = glad sandra.

Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh finis, var är diademet ifrån?:)

Svar: det är från H&M :D <3
Sandra

2013-03-26 @ 22:32:55
Postat av: Sara

DU borde göra fler videoinlägg, asnice ju! :)

2013-03-27 @ 10:43:52
Postat av: Anonym

Vilken modell har du på dina hunter? :)

2013-03-27 @ 14:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback