STARDOLL

 
Det här är vad jag lekt med idag, min stardoll. Det är så jäävla kul hihi. Mycket nytt har hänt sedan jag sist var aktiv där, t.ex. så har det kommit en ny butik - Nelly.com !!!!!!!!!! Jag kan alltså köpa kläder till min doll som finns på nelly!! Sen såg jag en ännu roligare grej: Jag behöver bara 10 dagar till som superstar sen är jag en ROYALTYMEDLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har typ varit min dröm sen jag var 6 år och började spela stardoll.

Nu ska jag måla naglarna och se film med mamma! Vill ha godis men jag avstår för annars kommer jag aldrig få likadana ben som min doll hehe. Fast chansen att jag får det är nog lika med 0 då hon har 3 m långa ben. Hej dååå jag är stressad hej då

P.s. lägg gärna till mig som vän om ni mot förmodan har stordoll "sandralindahl" heter jag, jag behöver nya vänner där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback