hade myskväll

 
. Jag hade fortfarande sjukstuga här hemma, febern kommer i vågor. Så jag var väldigt uttråkad under dagen tyvärr. Sen blev det kväll, då blev det planering av 20års-party och sen mös jag ner mig i soffan med syrran. Vi hade FF (föräldrafritt) så vi passade på att se en skräckis och äta pringles, glass & choklad. Sånt som ingår i en diet när man är sjuk helt enkelt hehe

Nu är det torsdag, jag ligger i sängen och är så hungrig att jag tror jag kommer dö men jag orkar inte kliva upp. Ifall jag fick välja vilket maträtt som helst i hela världen skulle jag välja en sån där stark wok som man kan köpa i en låda på stadsfesten. Mmmmmm.... eller pizza. Men nu ska jag ta mig upp och äta lite lättkvarg :P :P Beach and lovelife 2013 hello there
 
 
Fannys instagrambild från våran myskväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback