Våffeldagen

Godmorgon! Jag var lite frustrerad inatt när jag inte kunde sova...... men jag lyckades somna nån timma iallafall och det var ganska kul för jag drömde rolig dröm. När klockan sedan ringde måste jag erkänna att det var liiiiite jobbigt att kliva upp. Men jag är faktiskt ganska pigg och glad ändå, dock brukar det ändras efter dagens gång men ska försöka hålla ut.

Idag är det våffeldagen, och även Jungfru Marie Bebådelsedag (eh hette hon inte maria??). Det firar man för att idag för ca 2013 år sedan fick Maria (Marie) veta att hon var gravid med Jesus, det var ärkeängeln Gabriel som sa det till henne. Ni kanske förstår att jag har lite för mycket tid på mig på morgonen om jag hinner sitta och leta upp sån här info hehe. Fattar inte hur jag kunde göra mig klar så himla snabbt idag?? Men det är skönt då hinner jag googla sån här viktig fakta och se NRJ

 
Såhär ser jag ut idag. Ber om ursäkt  för trosan i bakgrunden, försökte göra suddig bakgrund så den skulle synas lite mindre hehe.

Jaja nu måste jag snart fara till jobb. Slutar 18 å herrejävlar hur ska det gå?? Jaja hörs ikväll golare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är tröjan från???:D

Svar: Det är egentligen en klänning, från H&M:D
Sandra

2013-03-25 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback