Hello & Goodbye monday..

 
Hej & Hå!! Jag har äntligen landat i soffan efter en av dom jobbigaste dagarna på hela 2013. Jag har både sett ut och känt mig som en zombie från serien The walking dead. 10 timmar på arbetsplatsen är inte komiskt när man sovit typ två timmar... men jag överlevde! Och jag gjorde det med ett ganska bra humör också hehe. När jag slutade hade jag turen att ha min privata chaufför Mammsen där för att hämta mig. Vi styrde mot vårat hem och jag åt middag och sen har jag duschat sen har jag inte hunnit göra nåt mer. Nu har jag just precis satt mig i soffan, men ska snart röra på mig igen. En städning av mitt rum behövs och sen blir det bums i säng. Lovade emmisen att vara i säng senast klockan 8. Ibland är det kul att ha två mammor. See you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback