true love never dies

Den här dagen har inte varit så händelserik, men det har varit skönt. Har gått promenad, ätit, tränat & gungat i lekparken. Jag älskar att gunga men jag gör nog inte om det. Jag ville absolut prova alla gungor och just och precis som jag hade klämt mig ner i barngungan gick det förbi snygga killar som kollade vääldigt konstigt på mig. Så antingen får jag hålla mig till gungorna för de äldre barnen eller så får jag gunga på natten.
 
Ikväll har jag varit med lilla P, vi har klättrat upp på ett berg och haft lite catch up då vi inte ses lika ofta längre. Men som man säger, gammal kärlek rostar aldrig och vi har känt varandra sen vi var små grodyngel

Nu har jag nyss kommit hem, ska se en film den heter LOL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var så jävla mkt snyggare förr!!!!!!

Svar: ful får man vara men inte dum, du är både och
Sandra

2013-06-12 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback