shopping is my cardio

Hej å hå vilken dag på högsta nivå. Det där är första meningen i man hiphop-text jag håller på skiva. Nej skoja bara. Men idag har varit en dag med full rulle. Först var jag på jobb, trodde ju att jag skulle sluta 12 men var istället tvungen att jobba över så var inte ifrån arbetsplatsen förrän klockan 3... Då for jag iallafall in till stan. LÖNING idag hhi woihihhhooooooo. Och enda dagen jag kunde göra ett besök på bolaget eftersom resterande dagar av denna vecka jobbar jag 12timmars pass...Hur ska jag orka undrar ni och det undrar jag med
 
Iallafall så var det kul på stan, jag kände mig som mig själv igen hehe. Har inte gått på stan på två veckor men nu kände jag mig hemma igen. Fast fan vad jobbigt det är att gå på stan, jag är helt slut. Jag har alldeles nyss kommit hem och ligger i sängen och sörplar pepsi, är helt uttslagen pga värme, vätskebrist och av att ha sprungit på stan i klackar. Så nu ska jag vila tack å hej
 

Shopping är den bästa motionen tycker jag hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback