Kvällsfika

Tjenare kompisar. Ikväll har jag varit på en promenad, ätit lyxigt kvällsfika och sen haft en liten dejt med emma, cornelia och evelina ♥ Nu har jag varit i hemmet ett tag men nu är det dags att gå till bädds och sen lägga mig och se white chicks, hur bra är inte den filmen?? hade glömt bort det men nu såg att den fanns på netflix hihi.
 
 
Mmmmm ♥ Har ni ätit den där delizie???? Den godaste godisen som finns. Måste alltid fara till ica-torget och köpa lösvikt för det är bara där den finns. Eller har ni sett den nån annanstans??? Tipsa mig isåfall. Det är iallafall en choklad(såklart) med ännu mer krämig choklad inuti hihi. Älskar choklad. Den finns även i grönt och det är choklad med krämig mint i. Vääldigt goda. Fast jag är typ den enda som tycker det hehe
 
Nä nu måste jag agera. Imorgon är det jobb i vanlig ordning..jag kommer gå i väggen. Jobbar hela helg-jäveln

Kommentarer
Postat av: Ninis

Willys har faktiskt dom grossistens och även med apelsinsmak;) sen har candys dom med:D<3 fråga mig inte varför jag vet det men älskar att testa nya godisar så;) hihi:$<3

Svar: Hihi åååh Ninis tack för tipsen!! :D Jag älskar också att test nya godisar så där har vi ett gemensamt intresse ;)<3<3
Sandra

2013-06-07 @ 13:19:52
Postat av: Nina

Godisarna skulle det stå*

2013-06-07 @ 13:21:02
Postat av: pooopi

finns på statoil i piteå <3

Svar: Åh tack så mycket pooopi för tipset. Det kändes lite närmare att köra in till stan men det kan ju vara bra att veta ifall jag skulle vara på besök i Piteå någon gång. <3
Sandra

2013-06-07 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback