I need more sleep

Äntligen är tiden kommen - sovdags. Herrejävlar jag minns inte sist jag var såhär trött?! Och imorgon är det äntligen MIN tur att vara LEDIG. Kunde inte komma mer lämpligt och det känns så jävla bra. Jag ska MINST sova fram till klockan 16. Det behövs för jag har många sömn-timmar att ta igen
 
Ikväll har jag mest försökt hålla uppe ögonlocken och sett ett avsnitt av min favoritserie och förundrats över huvudpersonens tissar. Förstår inte hur man kan ha så stora tissar. Det hade varit kul att prova på. Synd att inte tissar finns som clips, som löshår. Då hade man kunnat prova på och känna hur det känns, eller bara ta på dom om man vill känna sig extra fin på jul eller något. Det kanske är något jag borde förverkliga, starta ett eget företag. Skulle ni vilja köpa tissar på clip-on? Huden ska vara äkta hud (från gris, inte kines) och finnas i olika färger, precis som löshår. Man ska även få välja stil och form på dom. T.ex. runda bimbotissar, taxöron , hajtänder och oval.
 
Nu ska jag kolla om netfix har nåt kul att bjuda på innan jag stänger locken för ikväll, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag beställer ett par redan nu: 2 st vita bäversvansar tack :)

Svar: Tack för din order. Leverastiden är mellan 8-10 arbetsdagar pga bäverbrist i norrland. Faktura med belopp 6230:- Skickas hem till dig i veckan. Du måste betala den innan helgen så jag kan köpa alkohol. MVH Sandras clipONbröst AB
Sandra

2013-06-10 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback