godnatt

Nu ´är det äntligen läggdags, har längtat hela dagen. För det har har typ varit den värsta dagen i mitt liv, ialalfall topp 10. Har mått arsel både psykiskt och fysiskt. Jag tror jag håller på dö, har feber och jättestora blodådror, någon som vet vad det är för symptom? Själv tror jag antingen aids eller lungcancer. Ikväll har jag ätit chips för kung och fosterland och då blev ju inte psyket bättre direkt. Så nu ska jag leta på internet efter någon hemsida som säjljer antideprissiva. Nej skoja ba hehe det är inget jag rekommenderar. Men nu måste jag sova så jag hinner få någon sömn. Har Doris vid min sida för första gången på skiiiitlänge<3<3<3<3<3 Dom senate månaderna har hon varit ute på jakt varende jävla natt! Men nu kände hon äntligen för att ta en day off och sova i en riktig säng. Eller så kanske hon bara vill vara snäll mot mig hihi fina doran. Jaja nu måååste vi sova för imorrn väntar jobb och ännu ett 11timmars pass. Fjärde på raken. Jag tror jag kommer gå i väggen
 
Pics från this lazy cat-sunday. I love cats. Någon som vet om det fortfarande är lagligt att ha sex med djur? Nej jag skojade bara, det var inte ett så kul skämt.

GODNATTKRAMAR från mig och Doris

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar det för dig när du sätter in löshår i Umeå?

Svar: Sist kostade det typ 4700 men då tog jag ur det gamla håret + att jag köper ett dyrare hår som är europeeiskt och inte lika behandlat =)
Sandra

2013-07-01 @ 18:39:09
Postat av: Anonym

?

Svar: Det är svårt att svara på din fråga då du endast lämnade ett skiljetecken i kommentarsfältet. Var god återkom med en lite mer detaljerad fråga så kanske du får ett svar
Sandra

2013-07-03 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback