tisdag

Här är jag idag. Tråkigt väder, tråkiga kläder - mitt motto. Vill bara skriva hur tjocka mina ben har blivit men jag ska inte göra det för då blir ni så arga på mig. Fast nu gjorde jag det endå sorry
 
IALLAFALLLL idag har jag jobbat till 13 så det gick ju fint. Sen har jag och fanny varit på solbacken, handlat på maxi, besökt systembolaget och solat solarium hihi wiho de var på tiden. Kom nyss hem och nu har jag lagt mig i min calefornia king bed. Såå skönt för jag är jättetrött, råkade vara vaken lite för länge och se lite för mycket extrem överlevnad igårkväll hehe. Ikväll har jag inte mycket planer förutom en löptur, en dusch och pyjamasmys

Kommentarer
Postat av: paulina

omg vilka freaking drömben du har, jag önskar innerligt jag hade dina ben....

2013-07-09 @ 21:36:37
URL: http://happypau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback