tipsad

Igår och idag har det VÄLLT in kommentarer på bloggen, speciellt på inlägget jag skrev i söndags där jag beskrev min tråkiga bakisdag hehe. Hela 37 kommentarer på ett inlägg, det är mer än vad jag någonsin fått under mina sex års bloggande (ehhh jaaaa herregud sex år precis blir det nu, fattar ni hur länge det är?) Och jag har undrar whyy mama whyy vill alla kommentera nu???? Sen såg jag mig själv under blogg.se:s bloggtips och då förstod jag ju hur alla hittt hit, hihi jättekul. Lite synd bara att dom valde ett inlägg där jag började med "har varit fett bakis idag" hehe. Men hoppas ni nya läsare stannar och inte är rädda för att jag är alkis eller något. Det är jag inte och ni är hjärtligt välkomna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad trevligt jättekul

Svar: javisst =)
Sandra

2013-07-10 @ 01:10:50
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: veronica

Sv: Tack och desamma, riktigt fin blogg du har :) kram!

2013-07-13 @ 23:17:53
URL: http://veronicawallgren.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback