sola eller inte sola

Idag är det tisdag och jag är ledig, wonderful. Försökte ändå kliva upp i tid fast jag var dödstrött men annars kan jag inte somna ikväll. Så jag har hunnit vara ut på en powerwalk like always. Kom nyss hem och nu funderar jag på vad jag ska göra denna dag. Kanske borde jag sola då det är sol för en gångs skull, men det blåser tyvärr isvindar och det gillar jag inte. Men ja sola är ett måste, mitt bleka skinn har inte ens sett solen i år och jag ser på riktigt sjuk ut. Men sola är ju sååå jobbigt och tråkigt. Kanske för och köper en skvallertidning för då brukar det bli lite roligare hehe. Sims ala bim
 

Förra året var jag en väldigt bra solare, tog till vara på varje sek som solen lyste
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback