Legat med en vampyr

Hejhej här var det dött. Det är för att direkt jag vaknade gick jag på en powerwalk i storm och 8 grader, hade mössa och vantar och endå var det svinkallt. Svensk sommar i Norrland när den är som bäst. Sen hann jag bara göra mig klar och dra iväg till jobbet och jag kom alldeles nyss hem.

Idag har jag känt mig (och sett ut) som twilight-bella när hon är gravid. Inte för att jag legat med någon snygg vampyr, fast jag kanske skulle vilja, jag har legat med en ful. Nej jag skoja bara. Har bara haft så jävla ont i magen och 0 aptit, kanske beror på mitt stora chokladintag denna helg. Allah straffar mig. Har även ätit skinka och det hatar ju verkligen allah om jag förstått honom rätt. Men nu var det iallafall så jävla skönt att få lägga sig i sängen. Ska kika lite webshopar och sen sova så jag är redo att fara till arbetet imorgon igen. Jag börjar nästan tycka att jag lika gärna kan bo på jobbet. Ska ta med sovsäck och tandborste imorrn.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var har du hittat toppen du har på dig? Den var superfin!!:)

Svar: Det är egentligen en klänning som jag satt fast med ett hårband hehe, hittade den på h&ms rea :D tack!! :D
Sandra

2013-07-16 @ 22:57:32
URL: http://elvahundra.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback