JEFFREY CAMPBELL

Idag skulle jag SÅ J*VLA GÄRNA vilja ha dom här klackarna. Sååååååå snygga och såklart kommer den från min gud och min älskare Jeffrey Campbell. Dom grå/vita är verkligen längst upp på min önskelista. Synd att jag redan fyllt år och synd att jag är fattig som en kyrkråtta men det är ju inte allt för länge kvar till julafton. Men åhhh har inte köpt nya klackar PÅ HELA DET HÄR ÅRET?!?!? Helt jävla sjukt när jag tänker efter. Skor är ju en av anledningarna till att man vill leva. Men jag har inte hittat några solklara som jag vill ha, eller jo det är klar men alla har varit väldigt svåråtkomliga / svindyra hehe.
Jaja nu vet ni vad jag önskar mig i jul så jag hoppas ni skriver ner det här <3 Och hoppas någon julnisse läser min blogg så jag slipper skicka min önskelista till nordpolen i år igen, det verkar som den brukar komma bort på vägen dit då jag inte allt får allt jag önskat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback