ISKAFFE

Såhär gör man den godaste islatten. Eller den är jättegod och jag har inte ätit någon annan så vet inte om det är den godaste, men väldigt god iallafall. Man tar alltså kallt kaffe, vilket är väldigt praktiskt då man kan ta gammalt kaffe från gårdagen och slipper koka nytt. Praktiskt om ni är lika lata som mig och vill ha erat kaffe direkt. Sen häller man i mjölk och tar massor med is. Det är viktigt med mycket is, tycker jag iallafall för jag är is-beroende. Jag älskar att dricka kalla drycker. Sen avslutar ni med en skvätt sötningsmedel så blir det sött och smaskigt samtidigt som man behåller formen. Jag ska nog gå och göra en på en gång för jag behöver den uppiggande effekten av koffein för att bota baksmälla hehe
Happy drinking y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback