HAPPY FRIDAY


Har typ inte sovit NÅNTING inatt för jag såg extrem överlevnad och det var så jävla spännande. Så därför har jag haft lite svårt att hålla uppe mina ögonlock idag, men hade ju turen att sluta 12 så det gick finemang ändåå. När jag slutade hämtade morsan upp mig och sen for vi på solis och gick all crazy. Vi köpte som vanligt nödvändiga saker som 3 plasthinkar, daim och olika glass-såser. Gjorde även ett besök på systemet så jag alltid ska vara redo, för man vet aldrig när ett party kallar på en.
 
På hemvägen släppte mamma av mig på xzakt kundrelation där jag hade min moped!!!!!!!!!!!!!!  Eller egentligen fannys men jag får som vanligt det kortaste strået i den här familjen och blev tvingad att köra moped............. Och den moppen är fan inte kul, den väger ca 91 ton så jag klarar knappt av att rubba den. Sen går den minst 80 i nerförsbacke så jag tror det där fordonet kommer bli min död. Jag var konstant rädd att jag skulle ramla och skrapa mig på asfalten. Det är fan det värsta jag kan tänka mig - skrapa hud på asfalt - faaaan så ont det gör!! hehe. Men jag överlevde iallafall. Körde dessutom till stan för att köpa en ögonfrans. Jag skämdes hela tiden för att jag var moppeburen och för att jag hade jeans och vinterjacka när det är 24 grader ute hehe... men det blir ju kallt när man kör moppe!! fatta!!
 
MENMEN mycket snack och lite verkstad. Nu ska jag ut på en PW så jag kan äta godis & glass-sås med gott samvete hehe yolo.
 
Happy friday y'all ,loveyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback