badman har ingen chans i min liga


Här är två bilder från idag. Den första kan man tro att jag tog i januari men nej såhär gick jag klädd idag. När fan ska det bli sommar här ? Grått och kallt varje dag ju. Den andra bilden är jag när jag är sexig i sängen
 
Gick finemang att jobba, tiden gick så himla fort!! Kanske för att jag varit en sjukling hemma i några dagar och då går tiden iiiinte så snabbt. Så det var ju kul för mig. Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag lägga mig och sova för jag ska upp före fan imorgon. Undrar hur det kommer gå då jag hade problem med att stiga upp halv 10 idag hehe.  Men först måste jag se ett avsnitt av extrem överlevnad, så jäävla bra program!! Man lär sig väldigt mycket nyttiga saker som säkert kommer komma till användning om jag någon gång råkar hamna i en extrem situation t.ex. gå vilse på ett kallt vinterberg eller en djungel. Jag hoppas isåfall på djungeln för jag hatar fan snö. Sen är ju huvudpersonen riktigt attraktiv så synd att han är lyckligt gift. Men jag kan ju alltid hoppas på att hans fru är otrogen och att han vill skiljas. Då ska jag vara han skilsmässoadvokat och tåflörta under bordet. Nej skoja bara
 
Imorgon är det fredag, fast inte för mig för jag jobbar ändå lördag. Ibland hatar man livet, speciellt när man jobbar lördagar och när bear grylls (extrem överlevnad- killen) inte vill gifta sig. Men men det kommer nya helger och nya killar. Vad ska ni göra i helgen? Ska ni festa? Får  jag följa jag slutar 18.
 
Konstigt kvällsinlägg igen sorry. Nu ska jag se tredje avsnittet av extrem överlevnad, det handlar om hur man överlever i öknen. Jag tror jag sett det avsnittet på tv någongång och då sovde han i en gammal död kamel. Det är nog inget jag vill göra. Godnatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback