3 FRÅN IDAG

Tre bilder fån min inte så roliga dag:
 
1. Jag på jobb - trött och less var jag när detta foto togs. PS Evelina tack för att du lämnade din poncho på arbetsplatsen hehe. Jag använder den varje dag och den har varit oerhört trygg och beskyddande under tiden jag saknat dig på jobbet.
 
2. Coca cola light, jag vänstrade och köpte cola light. Egentligen är jag ett pepsi max-fan. Men köpte den här på solariet och där har dom tyvärr inte pepsi
 
3. Jag som chillar på min sista rast. Alltså ballerinasko måste vara världens sämsta och äckligaste sko. Jag känner mig naken när jag har ballerina. Naken, rädd, exposed. Sen är dom ju jäävligt osköna också, fast jag hade en ballerina-socke så var det oskönt. Nej fyfan för ballerina och tummen upp för kängor och 12cm klackar.
 
 
 
 
Har jobbat från 9 till 8 och sen har jag bara hunnit gå en promenix och nu har jag precis landat i soffan. Och nu har jag HEEEEEEELGGGGG !! ♥ Skulle vilja fira det med choklad för jag har ett otroligt chokladsug men då har vi ingen choklad hemma...... fan å
Istället ska jag nog gå och lägga mig hehheee. Borde egentligen vara vaken länge så jag sover länge imorgon men jag okar typ inte. Så nu ska jag ta på mig pyjama och sen se extrem överlevnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback