xoxo

Denna dag har jag absolut inte gjort många knop. Mest mått illa och sett gossip girl. Började se det igår och varför jag inte sett det tidigare är en bra fråga för jävlar så bra det är. Ser det på netflix som är det bästa som finns. Vi har appen direkt på teven så det är bara att köra igång vad man vill se!! Så jävla bra. Ska ladda hem det på eriks ipad så jag kan ligga i sängen och se det hos isse hhihi. På tal om isse så saknar jag honom så jag snart sprängs, jag ska aldrig någonsin släppa iväg honom såhär länge igen.......

Idag har jag haft ångest hela dagen inför den kommande arbetsveckan. Jobbar 12timmars pass nu 3 dagar på raken. Inte nog med att jag då aldrig har tid att äta, jag kommer vara så jävla trött och less och det värsta är att jag inte kommer hinna träffa isse nu när han äntligen kommer hem..... PGA att jag inte äger någon bil så jag tar mig inte till honom..

Fyfan idag är jag en deprimerad flännolle men snart ska jag gå och lägga mig och sen hoppas på att dom tre kommande jävla dagarna går fort... Nu ska jag se ett till avsnitt



XOXO SANDRA GIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback