Svar DEL 2 !

Svar: Tips på maträtter är jag nog helt fel person att fråga. Googla istället, för finns ju hur mycket olika maträtter med lite kolhydrater som helst! Men jag är rätt enformig av mig hehe. Förut åt jag alltid omelett till frukost, sen började jag att alltid äta avokado med tonfiskröra och nu sedan jul äter jag kokta ägg med skagen och kalvsylta. Något som jag skulle kunna leva på i all oändlighet, så jävla gott. Speciellt rydbergs skagenröra, älskar räkorna som är där i hihi. Och som lördagsgodis brukade jag äta sockerfri glass, men nu på senare dagar har jag ju börjat unna mig real candy mmmm smaskens

Svar: Ja, som sagt, Isak ska till Nya Zeeland. Varför? För skojs skull.... och Hur Länge? På obestämd tid...
Svar: Jaa gjorde väll inte så mycket förutom slutade äta godis och kolhydrater, äter mindre och rört på mig mer. Och tack för dina snälla ord men min kropp ser förjävlig ut haha. Ser ut som jag fött 4barn, har jävulskt mycket löst skinn...... men sånt är något man får räkna med när man gått ner över 30kg. Får skylla mig själv att jag blev fet från början hehe
Svar: Jag är inte så bra på skötsel hehe, gör väll inget speciellt. Och har inte så bra koll på hur ofta jag byter heller faktiskt, utan när det börjar bli risigt helt enkelt.
Svar: Hmmm ja som sagt, kokt ägg, skagenröra och kalvsylta till frukost. Min favoritmat. Sen kanske jag har med mig en kycklingsallad eller nått till jobbet. Och tilll middag kanske nått kött och sallad och en god sås helst mögelostsås
Svar: Hehe never ask a woman about her weight... nää är nog inget jag vill svara på!=)
Svar: På xzakt. kundrelation i världsklass

Svar. Har vi bakat så nej, då har jag inte smakat. Förstår om andra tycker det kan vara lite jobbigt att jag är strikt meen nu har jag ju faktiskt börjat lyxa till det med godis på myskvällar. 
Svar. Haha alltså det var inte så stor variation på dessa frågor om bantning... och skriva en lista på vad jag äter och inte äter skulle ju ta två miljoner år! Men kan enkelt säga att jag skippar kolhydrater=)
Svar: hehe nej det är nog inte aktuellt, eller det beror på om du menar vår lilla söta shetlandsponny eller vår portugisiska skönhet? Den lilla kan jag tänka mig att rida på
Svar: Svår fråga!!! Jag är inte så bra på gissa kön på barn tror jag, eller jag har aldrig gjort det. Men jag hoppas på en söt flicka som får lika fina drag och stor rumpa som kim. Och tjejbarn kan man ju klä i så sööta klänningar!!! Längtar till nån i tjejgänget får ett barn. Ska lägga hela min lön på kläder till det! Fast bara om jag får vara gudmor
 


Svar: Okej det här var lite för myckat av en "global nyhet" för min del. Jag läser aldrig några nyheter, dom enda nyheterna jag har koll på är det som kommer in i butikerna hehe! Så jag har tyvärr inte hört något om någon gruppvåldtäkt men det lät ju inte så kul. Människor som våldtar är värda något värre än döden, då jag tycker att dödsstraff är att komma lindrigt undan. De kanske istället skulle få ett straff som att t.ex. BARA shoppa på rean resten av livet!!! Då hade då jag inte velat leva längre samt slutat våldta människor. 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför väljer ni att göra slut ? eller har jag uppfattat detta fel? Du verkar ju så lycklig med han ! Undrar bara, ingenting du måste svara på om de inte är för personligt :)

2013-01-24 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback