It make you dizzy. You think you die. But you recover, usually.




OJOJOJOJ vad trött jag är. Nu ska jag skynda mig till sängen för ett avsnitt gossip girl ♥ och sen läggdags med Doris om jag kan tvinga henne att stanna hos mig. Sen hoppas jag att jag kan få sova en hel natt utan att vakna. Inatt var en jobbig natt, somnade med värmefilten på högsta värmen så det kändes som jag var i afrikas öknen. Sen vaknade jag typ 95 gånger.

JAJA nu måste jag sätta fart. Imorgon jobbar jag bara till 13, så.jävla.skönt. Hörs imorrn xoxo 

Blair: Chuck is a part of me. It just hurts so much.
Dorota: In Poland we have a saying: Love is like head wound. It make you dizzy. You think you die. But you recover, usually.
Blair: That's a terrible saying.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du har de bra gumman... <3

Svar: <3
Sandra

2013-01-28 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback