friday

Jag igår. Dränker mina sorger i ögonskugga. (det är väll bättre än droger??) Har pratat med Emma om att bli punkare, eller kanske ett emo. Jag tror den stilen skulle passa mig.

Idag är det iallafall fredag men för mig spelar det ingen roll, jobbar ändå i helgen. Men va fan man kanske ska sänka en vinflaska iallafall?? Var ett bra tag sedan. Ska höra vidare med polare om kvällens planer.. Annars kanske jag ska vara hemma och äta godis. Eller så är det sista alternativet att vara hemma, dricka vin & äta löjrom. Jag vet inte riktigt innebörden med löjrom, bara att det uppskattas av folket i överklassen

Nu har jag iallafall ätit frukost och ska hitta några kläder och sen bege mig till jobbet. Jobbar som sagt bara till 17, jävligt ovärt att fara dit för 3 timmar men jag har ändå inget bättre för mig hehe. See u later alligators

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback