Don't look back, you're not going that way

 
Den här dagen började rent ut sagt förjävligt. Var på jävligt dåligt humör och hade ångest över att jag åt godis igår, även fast jag egentligen vet att jag kan unna mig nåt nångång. Sen är jag ledsen för att mina dagar med isak är räknade, försöker hela tiden att inte tänka på det och vill helst undvika att ens prata om det men långt inne är jag så medveten om det och det får mig att må så dåligt. Nu funderar jag på att följa sebbe och co till norge. fara bort härifrån för jag känner att jag inte har så mycket att leva för om jag är kvar här, tragiskt men typ sant. Antingen flyttar jag till norge eller köper ett marsvin. Eller kanske både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback