dagens shopping

Jamen hej på er igen. Idag har jag jobbat, de var drygt. Men sen slutade jag äntligen och då for jag och hämtade min mamma sen gjorde vi solbacken osäkert. Vi shoppade loss på Ö&B, Biltema och ICA MORÖHALLEN. Som jag hatar för dom hade bara omogen avokado och äckliga gurkor. Jag blev förbannad för jag hade längtat efter avokado hela dagen. Men som tur var hade vi en hemma men den var lite för mogen. Att det ska vara så svårt att få tag på en bra gräddad avokado...

Iallafall så detta är dagens shopping:

♥ 10-pack pepsi max. Tack mamma det var den bästa presenten jag fått av någon detta år. Fast i och för sig har jag inte fått så många om jag tänker efter
♥ 3 kexchoklad-choklad. Smaskens. Min favoritmat
♥ Doftljus med körsbärslukt<3 Älskar ju som sagt allt med körsbär. Förutom körsbär det är ganska äckligt
♥ Katt från arken zoo. Var extrapris så vi köpte den fast den var ful. Nej jag skoja bara den här katten är gammal, vi köpte honom år 2007 från några knarkare i hamn
 
 
Nu har jag äntligen landat i soffan och och väntar på att taken ska börja på fyran!!!!! om jag orkar vara vaken så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback