pepsi max cherry

Tja. Jobbe gick fint, fyra timmar går ändå fort. Sen hade jag tur att ha en mamma med bmw som kunde hämta mig.  Kom hem och åt middag, sen har jag duschat och städat. Mina två favoritsysslor i hemmet. Fast INTE diska vitlökspressen, det är äckligt och svårt. Nu har jag nyss slått mig ner i fåtöljen med en pepsi. Håller på kissa ner mig men orkar inte stiga upp härifrån, sorry for too much information.

Nu har jag ett ytterliggare problem, ska jag måla en nagel eller gå och lägga mig. Jag vill helst sova men det ser inte så bra ut med EN omålad nagel. Och jag har haft så i tre dagar nu. Vafan då skadar inte en dag till för jag är trött och vill sova.

Imorgon jobbar jag 8-18 hur faan ska jag överleva? Men sen har jag en ledig helg framför mig. EN LEDIG HELG!!!!!!! Hur bra låter inte dom orden i örat? Har fan inte varit ledig en helg sen jag började. Så nu jäävlar ska det drickas tequila! Nej jag skoja bara. Godnatt 

Kolla vad jag hittade efter lite efterforskningar!!!!!!!!!!!!!!!! Skådar mitt öga rätt?!??!?!!! PEPSI MAX CHERRY!!!!!!!!! Jag älskar allt med körsbärssmak och i mallorca 2009 levde jag på cherry coke (ja det satte sina spår). Tyvärr har jag inte sett den här säkert helt underbara drycken någonstans, nångång. Undra om den ens finns på rikt eller bara i mina drömmar? Nu har jag snackat nog om läsk jag ska se film 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback