Måndag & jag ska köpa ny data

 
HHejhejejh. Idag har jag jobbat 8-13. Gick fint för tiden gick fort som en springande vind. Nu är jag i hemmet och har ätit lunch och väntar på att farsan ska sluta så vi kan fara på ELGIGANTEN och köpa en data. Så jävla kul. Just nu sitter jag vid pappas stationära dator och det är fan den segaste dator jag någonsin jag suttit vid. Och inget gör mig så arg som sega datorer, jag blir fan helt galen. Så nu tänker jag sluta skriva för jag kan inte sitta här längre. YES nu ringde pappa så nu ska vi dra

 
Enda bilden jag har på denna data, jag och min lilla ponny. Visst är hon förtjusande? Så himla söt

Kommentarer
Postat av: Mor/Matte

Två söta och förtjusande sommarflickor <3

2013-02-25 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback