man har så kul med toffifee

Hejhej läser ni min blogg eller är ni på dejt. Förmodligen numero 2. Själv sitter jag i mjukisbrallor i min ensamhet och ser sex and the city. Den här dagen har varit värre än vad jag någonsin kunnat ana så nu har jag loggat ut från alla sociala medier. Får jag se ett till jävla bloginlägg eller en jääävla instagrambild till är jag rädd att jag går ut och hänger mig i första bästa träd. Så för att slippa detta ska jag helt och hållet koncentrera mig på sex and the city. Ska bli skönt att se någon annan få sitt hjärta krossat om jag ska vara ärlig hehe. Nej förlåt carrie nu kände jag mig dum men ni blir ju ihop tillslut ändå ♥ sorry love you

Sen vi hördes sist har jag varit på staden en sväng, köpte den ultimata mjukisbyxan (som jag bloggat om förut) i rätt storlek & mascara för det var jag i stort behov av !

Kom iallafall ner till detta, gjorde mig lite gladare:
tack mommy ♥

Doftljuset som ser ut som en glass är det bästa jag fått i år, så fint och luktar ljuvligt. Så nu ska jag tända mitt ljus och titta på chokladen (inte helg än ju..). Antingen brukar man ju ha kille, singelvänner eller choklad på alla ♥-dag. Jag har inget av det. Nu ska jag leta min katt

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för den goda chokladen <3

Svar: Varsegod<3 Tack själv för den goda chokladen;) toffifee mumms
Sandra

2013-02-14 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback