lämna fågelboet


Om gud för en gångs skull (!!!!) är på min sida kommer jag "snart" kunna lämna boet och flytta till ett eget place. Det är fan vad jag behöver nu, en new beginning på mitt life. Så plz håll tummarna allihopa

Imorse hade jag svårt att somna om för det enda jag kunde tänka på var inredning av egen lägga. Jag ska ha det så jävla fint, tvärt emot hur det ser ut idag i mitt barnrum det vill säga... ska alltså inte ha rosa tapeter med en bård från Rusta. Haha jag hatar det ordet, bård, så jävla fult

Det enda jag känner mig lite nervo inför är att leva ensam, jag är så jävla sällskapssjuk och blir typ ledsen om mamma ska gå ut i stallet.... Men jag klarar det nog. Och annars kan man ju hoppas att man får en snygg granne man kan "låna socker av" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback