jobb-outfit


 
 
 
Jag idag på jobbet.

Hehe nej skoja de var jag igår innan party. Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig och då finns det ju inget annat rätt än att dra på sig den lilla svarta. Fast hade inte hudfärgad strumpbyxa och plåster på benet utan jag hade svart strumpa, såg ut som en begravningsentreprenör. Känner mig sjukt obekväm i tighta fodral så vette fan vad jag gav mig in på. Hade även en annan sko, annars hade jag varit bambi på hal is. Fast det var jag typ endå. Fan vad jag längtar tills asfalten är framme igen, men nu är det redan february och inte så jävla länge kvar till vår. Hoppas man lever tills dess
 
Idag har jag jobbat som sagt och det kändes som jag skulle gå en plågsam död till mötes. Men som tur var slutade jag klockan 3, har hunnit vara hemma ett tag, städat. läst bloggar och druckit red bull. Nu är jag så jävla förbannat trött och skulle vilja sova men då vet jag tyvärr att jag absolut inte kommer kunna somna ikväll.. så jag måste hålla mig vaken. Nu ska jag försöka äta middag, mår så jävla illa. Jag blir så jävla lätt bakis alltså eeeeuuwww

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag kan inte släppa att du har gått ned så mycket i vikt, du har gjort ett helt otroligt jobb, många skulle inte klara det, jag skulle verkligen inte det iallafall! Jag undrar om du tappat alla kilon bara genom kosten eller har du fått en sjukdom..? Om du tex går på restaurang, blir bjuden på middag eller går och fikar med dina vänner, skippar du ALLTID kolhydraterna eller hur har du kunnat hålla dig dessa år? Blir du inte trött och slut av att skippa kolhydraterna? Jag måste bara få fråga också om hur du lyckades sluta småäta, för det gör du väl inte? Många frågor förlåt, men jag önskar att du svarar utförligt med tips osv, det skulle vara hur snällt som helst!!! Du ska vara så jävla stolt över dig själv tjejen, du är otroligt vacker, inte för att du inte var det tidigare men du förstår vad jag menar! En stor eloge till dig <3

2013-02-03 @ 18:42:07
Postat av: Anonym

vars är den ifrån :)?

2013-02-03 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback