igår blev det pilsner

Two pictures from yesterday
 
Igår blev det som sagt lite pilsner mot kvällskvisten. Tanken var även att gå ut på klubben men jag banga i sista minuten. Hade sovit så jävla dåligt och ska jobba idag så jag tog min vuxna hjärna och for hem och såg Bamse (nu lät jag inte lika vuxen längre) när dom andra drog ut! Somnade typ direkt jag la mig och det är ju inte normalt för att vara mig längre, men det berodde på alkoholen. Sen vaknade jag vid 4tiden och kunde inte somna om... Så idag är jag jävulskt jävla ofräsch och snart ska jag iväg på jobb till 15. Someone plz help me.....
 
1. Lilla söta Corn på fest hos Saris, med mello i bakgrunden. Jag vill fan se hela mello, går det nån repris eller nåt?? Annars tjejer vad säger ni om en schlagerkväll ikväll?? Alla måste ha schlagerkläder och göra ett eget uppträdande och sen kan vi se gårdagens avsnitt. 

2. Jag och my bff ♥ innan utgång = hemgång. Utgång för emmis och hemgång för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback