hard work

Ja hallå tjenare. Ikväll har jag som sagt jobbat, gick faktiskt jävligt fort och tur det. Hade dessutom turen att få hämtning av min rara far. Sen tvingade jag honom att vi skulle fara på ica för jag har ett nytt beroende, lättkvarg + funlight. Smakar yoghurt, oj det var svårt att stava till. Har inte ätit yoghurt på många år så det är som en gammal romans som återskapats. Säger ni yoghurt med u eller "jågart", alltså med a. Förut sa jag "jågart" för min mamma sa det men sen blev jag mobbad då fick jag ändra mitt uttalande. Vi köpte även rostbiff det ska jag äta imorgon. Har förresten en fundering, är den rostad?

Sen jag kom hem har jag sett sveriges mästerkock och nu surfar jag och försöker se en rolig film på sexan samtidigt. Men snart är det läggdags och sen upp å jobba igen. Tänk endå om man hade ett roligt och välbetalt arbete, då hade livet varit kuligare. Imorgon är det även en speciell dag men påminn mig inte är ni snälla.

Bisous (tror det betyder puss på franska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback