rapunzel of sweden here I come

Hejhej från skittrötta mig, nu ska jag sova. Väckaren ringer 5 (!!!) imorgon, känns sådär. Men ska man vara fin får man lida pin har man ju hört förut. För imorgon is the day, jag får ett nytt hår. Eller får och får, jag köper ett nytt hår för en halv förmögenhet. Men vet hur lycklig jag kommer bli så de är det värt hehe. Det jag har nu har växt ut så himla långt så jag vill bara slita i det lilla som är kvar och jag dör inombords varje gång jag ser en spegel, Men imorgon blir det frid och fröjd igen. Ska ta bussen denna gång då det är såå drygt att köra bil och jag är ju dessutom livrädd för E4:or sen vattenplaningen jag fick... haha alltså ojojoj vad mycket jag gått igenom för ett hår. Tänk så lätt livet vore om jag var en karl

Men nu måste jag sova så jag inte missar bussen. Nattinatti , imorgon blir det en ny person som bloggar: Sandra med hår

Pic från i maj.?? Tror jag, En livebild från deras gamla salong. Vill ha sådär lent och fint hår och sådär smala armar igen. Smala armar kan man tyvärr inte köpa på rapunzel hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback