paljetten talar ut


Hej kompisar jag är här igen, för nu. Jag tror inte jag uppfyller kraven som bloggare längre, efter 6 år har jag nu insett det. Det beror på många saker, t.ex:

♥ Jag sover för länge på morgonen och hinner inte ta snygga kort på mig själv. Blir heller aldrig snygg på kort så skippar helst fota mig själv = dålig bloggare

♥ Orkar inte ta på mig snygga kläder när det är kallt ute. Vill helst gå i uggs och yllekofta varje dag = dålig bloggare

♥ Shoppar för lite. Måste spara pengar till london och till en ny frilla

♥ Äter för mycket choklad och wienerbröd, det gör inte en bloggare

♥ Går på för lite events pga. att jag inte blir bjuden på några

♥ Tjänar för lite pengar på bloggen. Med lite menar jag 0 kr

♥ Jag orkar inte sitta vid datorn längre utan jag ser hellre paradise hotel på viaplay

♥ Ingen kommenterar min blogg

♥ jag jobbar hela tiden och har inget kul att skriva om

♥ jag har för små tissar och jag har ingen chihuahua

Nu kanske mina 32 läsare blir jätteledsna men snälla va inte det <3 Alla relationer har ibland dåliga perioder och nu är det dags för oss att ha det lite dåligt.  Men jag uppdaterar er ibland om det händer nåt kul eller om jag köpt nån snygg, dyr väska. Vi ses när vi ses och hörs <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeeej :(

2013-12-04 @ 21:55:05
Postat av: Linnéa

NOOOOO! det här är den bästa bloggen jag vet.. vad ska jag nu göra av mitt liv på kvällarna när jag slösurfar :(

2013-12-04 @ 22:03:28
Postat av: Amanda (◡‿◡✿)

Men neeeej, din blogg äger ju!

2013-12-04 @ 22:25:27
Postat av: Anonym

Nej Sandra!! Du kan inte lämna oss:(:(:(

2013-12-04 @ 23:32:33
Postat av: Anonym

Din blogg är ju bra... snälla sluta inte=))))

2013-12-05 @ 00:39:47
Postat av: Johanna

Neeeeej!

2013-12-05 @ 15:07:15
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga, din blogg äger ju...

2013-12-05 @ 20:17:32
Postat av: jennifer

Haha vännen sluta nu.. Din blogg är den roligaste och intressantaste bloggen jag läser och jag råkar se att många andra verkar hålla med mig om det. Och det roliga och intressanta är inte bara om du anstränger dig på morgonen och gör dig extra fin och vi får se det utan det är alltid kul. Det är alltid kul att läsa vad du köpt, från en dyr väska till Lindts nya chokladkaka eller saker och ting som du sett på webshop som du vill ha som man mest troligt själv inte sett för ingen har så stor koll som du på nyheter i butiker. Kan skriva hur långt som helst men mina ögon svider för jag håller på att somna. Kollar alltid in här innan jag somnar för att se om du skrivit något nytt, så snälla don't do this. Fortsätt men gör det för att det är kul och skriv om sådant du vill och känner för det, känn dig inte tvingad till något. Behöver min kvällsläsning och roligaste tjejblogg.<33

Btw mysoutfits kan också vara bra att få inspo till. Puss på dig fintjejen!!

2013-12-05 @ 21:56:57
URL: http://www.jenniifer.webblogg.se
Postat av: SKOGEN 3

GUURL! YOU FUNNY! Sluta inte! Får mig alltid ett så gott skratt när jag läser din blogg!!

2013-12-05 @ 23:19:39
Postat av: Karro

Du är en BRA bloggare just för att du är jordnära, rolig och skriver om saker man själv kan känna igen sig i! De där utseende- och foto-argumenten funkar bara om man har en modeblogg á la Kenza men jag tycker din blogg är mer i den personliga kategorin och alltså alldeles perfekt som den är! :D Blir alltid glad av att läsa den så sluta inte! Kram

2013-12-06 @ 16:02:52
URL: http://www.medstudent.blogg.se
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeeeeeeeeej

2013-12-06 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback