Askunge-skor


Dagens wantie är dessa skönheter. Ser ut som en askunge-sko. Jag funderar att köra på askunge-teorin nästa gång jag är ute på klubben. Då ska jag ha på mig dom här skorna och sen ska jag "råka" glömma en sko bredvid en snygg kille. Då kommer han leta land och rike efter att finna mig och tillslut kommer han göra det och väcka mig med en kyss. Eller är det snövit som väcks av en kyss? Jag kanske kan vara en bladning av dom två prinsessorna eftersom jag är både blek och askig.

Om inte teorin fungerar kommer jag dock måste gå hem med en sko i snön och dessutom måsta gå tillbaka till klubben dagen efter för att hämta dom ur "upphittat-lådan". Det hade inte varit kul. Men man måste ju våga för att vinna så jag kanske ska prova ändå. Fast allt beror ju på om jag har råd att punga ut 1200kr såhär i juletider.. förmodligen inte. Hoppas jultomten börjar läsa min blogg nån gång och helst snarast. Då kanske jag har både dom här fina askungeskorna och en snygg kille i min julstrumpa. (p.s. vill helst inte ha en dvärg-kille utan jag ska köpa en stor strumpa i år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback