Sweet dreams, Sleep tight

Hej kompisar jag är tillbaka. Just nu har jag precis lagt mig i sängen, är livrädd. Då kanske ni tror att jag sett en skräckfilm eller att jag kanske varit ute och gått och blivit förföljd av en man som planerade att våldta mig i mörkret. Men nej.... det är mycket värre än så....... Jag har nämligen fått nya grannar. Det kanske ni tycker låter kul, men det är det inte. DET ÄR GETINGAR SOM HAR GJORT ETT BO I MIN VÄGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom lever om helt sjukt mycket och det låter som dom håller på att ÄTA sig igenom väggen!!!!!!!! Jag är livrädd, men kommer dom hit går jag och sover hos mamma min befriare.

IKVÄLL har jag gått en powerwalk och sen började jag projektet "städa gaberoben." Det tog typ 4 timmar och det var skitjobbigt. Nu har jag äntligen fått lägga mig och hade tänkt somna till någon film. Vet dock inte vilken... kan ni ge mig ett tips? Har sett klart alla paradise hotel- avsnitt så vet inte vad jag ska seeee :'( Men men nåt hittar jag väll kanske på netflix eller viaplay hihi. Har blivit medlem på viaplay också faktiskt hihi. Jag ska nog sluta skriva hihi. Men det sitter kvar från den tiden man använde first class och apberget. Jag var en väldigt aktiv användare av dom båda hehe.. Saknar apberget!! Det var ju skitkul. Synd att facebook tog över livet för det är ju skittråkigt. jaja jag ska sluta babbla


Sweet dreams I LOVE YOU ♥ Också ska jag säga att jag är glad, fast jag har getingar i väggen. Men annars brukar jag ju bara skriva när jag är ledsen och deprimerad hehe. Så nu vill jag skriva att jag är glad och att allt kommer bli ok tillslut, för if i'ts not okay, it's not the end ♥ Såååå nu vill jag bara flytta och starta mitt nya liv utan ångest och depression hehe. Oj jag får det låta som att jag är något psykfall men det är jag inte och kommer förmodligen inte att bli

Men nu måste jag sova för imorgon måste jag upp tidigt.... åhhhh jag får aldrig sova ut !!! Kanske i mitt nästa liv, jag hoppas jag blir en koala då. Då ska jag bara sova,shoppa och äta eucalyptusblad. Vet dock inte hur shoppingen är i regnskogen, vet ni om zara finns där? GODNATT<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback