Shopping från Stockholm DEL 2


 
Ääääntligen är denna underbaring i min ägo. Älskar den till döden, sååå himla fin!!! Ångrar att jag inte köpte en svart också...... Ehhh jag vet att den var jävligt skrynklig på bilden men så blir det när den måste färdas i resväskan , Orkade inte stryka. Vet inte hur man gör hehe

Den här klänningen har jag drömt och länge då jag sett den på massor av bloggar. Den är såå himla fin och jag skulle vilja ha den i typ alla färgen. Men mörklbå fick det bli då det känns very chic och att man kan ha den i höst då också hehe. Tänkte köpa en beige också men det känns ju lite väl somrigt och nu är sommaren över.... Den kommer från mahattan iallafall och det var typ en turk-affär
En skitsnygg blus från H&M trend, omlott och med skinndetaljer. Vad mer kan en kvinna be om???

Oooops! Blev visst inte ett par nya shoes hehee. Men det var jag värd för jag har inte köpt nya klackar på hela året???? Och mina jeffrey campbell perfect börjar ändå bli lite slitna så för att dom ska hålla är det ju bra att ha något att variera sig med thihi. Dom här godbitarna kommer från zara iallafall och är jävligt sköna, kan man ha till vardags till och med och ett sånt par klackar behövde jag verkligen.


OJ nu har jag det stressigt och hinner inte lägga upp mer så det får bli en del 3 också hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback