SHOPPING FRÅN HUVUDSTADEN

Det här är typ mitt bästa köp, skinnjackan från zara. ÄLSKAR DEN och äääntligen har jag en snygg skinnjacka i min ägo som sitter som ett smäck. Har haft jobbiga år då jag ständigt varit på jakt efter den perfekta skinnjackan men nu ÄNTLIGEN har vi hittat varandra. Detta kommer bli en lång och rolig vänskap <3

En höstkappa från Mango men skitsnygg krage och fin passform. Känner mig som en lyxprostituerad. Ett par lårhöga stövlar till denna och jag kan spela in filmen "pretty woman 2" :D


Har älskat detta linne sen jag såg det första gången och äntligen fick det bli mitt. Älskar detaljen med smala axelband i skinn och själva linnet är i så fint material hihi

Kjol från Gina! Har suktat efter zaras shortskjol så länge jag kan minnas men när jag väl stod i provrummet krossades mina drömmar... den var alldeles för stor och det fanns inget jag kunde göra för att fixa till det. MEN blev istället glad när jag hittade den här kjolen från gina och viker man ner den lite (som jag gjort på bilden) bli den ju faktiskt inte helt olik shortskjolen :D Och dessutom var den betydligt billigare - 99 spänn!! KAP
Jaaaa ni veet ju att jag är såld på linnen hehe. Kunde därför inte låta detta hänga kvar!!!! Svart linne med smala axelband och massa nitar/pärlor. Syns lite dåligt på bilden hur dom ser ut men ni får se nån annan gång eller IRL på fest.

Crazy heels från topshop!!! Hur länge har jag inte tjatat om ett par beiga klackar?? För länge. Och dom här är så jääävla snygga, speciellt när dom sitter på foten!! love love love them


Nu orkade jag inte visa mer utan det får komma en del 2 istället hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Emme

Snygga inköp!

2013-08-13 @ 17:32:27
URL: http://emmesphotos.blogg.se
Postat av: Marie

Väldigt bra shopping! Jag skulle speciellt vilja ha din skinnjacka hehe ^^ skitsnygg!

2013-08-13 @ 20:44:34
URL: http://mmaolii.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

snyggt!

2013-08-13 @ 23:20:57
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: felicia

Snygga köp :)

Svar: tack :D
Sandra

2013-08-14 @ 00:51:57
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeej! Hur är storleken i kappan? har tänkt beställa den men vet inte vad jag ska ta för storlek, kan duuuu hjälpa miggggg? =) tack puss och kram

Svar: Heej emmisen och välkommen till bloggen. Jag hoppas jag kan hjälpa dig, jag fick en annan kommentar med en önskan om att visa jackan hur den sitter på, så ska fota och lägga upp här i bloggisen, hoppas det hjälper :D<3 pusspuss och välkommen tillbaka
Sandra

2013-08-14 @ 08:25:10
Postat av: Anonym

Åååh snälla kan du inte visa jackorna på?:D

Svar: Jo det kan jag absolut göra! :D<3
Sandra

2013-08-14 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback