pizza

Hejhej här är jag igen med lägesuppdatering. Jag hann tyvärr inte sova något så nu är jag tröttare än gud. Gud valde ju också att vila på söndagen så jag följer hans tips och har myskväll framför paradise hotel. Jag tror att gud också gillar paradise hotel eftersom han skapade eve och adam och paradiset och såg på hur dom gjorde bort sig medans han satt uppe i himlen och åt chips och skrattade åt eve som var så sugen på ett äpple. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den där gud

Men nu hade jag tänkt försöka hålla mig till ämnet. Jag har varit och handlat med mammsi och sen köpte vi pizza som vi åt i solskenet på våran altan. Fyfan vad gott det var med pizza. Jag vill äta det till frukost, lunch och middag alla dagar i veckan. Nu är mamma ute och går med jycken och när hon kommer tillbaka ska vi se film hihi

Men medans hon är borta hinner jag se ett avsnitt av paradise hotel så hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback