Lill-Lördag

Hejhej nu är jag här igen och jag är stressad, igen. Har iallafall varit på stan med emmis och vi har kikat lite i butiker och köpt alkohol. Har bara hunnit vara hemma ett litet tag och kladdad på smink och nu måste jag hitta en klädsel för kvällen. Barbent eller långbent är den svåra frågan som snurrar i min skalle. För just nu är det ju varmt men senare ikväll blir det förmoligen isbitande kyla. Men samtidigt, det är ju nu eller aldrig man har barbent?? För snart kommer det då absolut inte gå att ha. Och jag har ju en ny kjol en ny klänning jag vill använda... hmmmmmm jaja jag ska prova lite nu sen till sara för att snurra lite mer i skallen hihihih. Har 3 bilder från idag att bjuda på iallafalll

1. Shopping från vuxenaffären hihi, körde på grön/gult-tema för att visa min kärlek till ödlor och salamandrar.

2. Dagens outfit. Skjorta & kjol. Svart och vitt. Också hade jag boots. Enkelt men snyggt

3. Köpte världen finaste necessär idag!! Har varit i behov av en ny väääldit länge nu men har inte hittat nån fin men nuuu äntligen:D:D happy girl, kostade bara en 50lapp dessutom!!!


Nu är det bråttom. Vi ses imorgon eller kanske ikväll på krogen hej då <3 Eller så kan vi ses på instagram jag har blivit bra på uppdatera där, "saandrali" är mitt nickname



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer skjortan ifrån?

Svar: H&M :D
Sandra

2013-08-14 @ 18:30:04
Postat av: Anonym

http://dmretro.se/produkt/black-asymmetric-short/

tummen upp!

Svar: åh ja dom är så snygga men det är inte dom jag har på bilden ^^,
Sandra

2013-08-15 @ 11:46:23
Postat av: Anonym

Vart är skjortan ifrån? :)

2013-08-17 @ 13:24:59
URL: http://eelinppelin.se
Postat av: Elin

Vart är skjortan ifrån? :)

2013-08-17 @ 13:25:26
URL: http://eelinppelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback