Jimmy Choo

Jag har äntligen hamnat i lukt-himlen. Jag letade länge efter en annan parfym eftersom jag tyckte den här var lite väl hård mot plånboken. Men jag gjorde inga framsteg i att hitta någon annan utan den här var den enda jag kunde tänka på och den ända som tillfredsställde mina lukt och smak-lökar. Så i Stockholmo slog jag till och jag ångrar mig inte en sekund, nu kan jag gå runt och lukta som en exotisk orm hela dagarna, något jag alltid velat göra. Fick dessutom två par lösfransar från meybelline på köpet så då sparar jag ju lite pengar på att inte behöva köpa det hihi

Kommentarer
Postat av: C H A R L O T T E

fin bild =)

2013-08-13 @ 13:15:16
URL: http://chatra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback