FRIDAY

FRIDAY I'M IN LOVE. ( i Hasse Aro )
 
Så var det fredag igen!! Herreguuud snart är jag 60 år och har ännu mer gäddhäng och ännu fladdrigare mage. Tiden går ju så himla snabbt och snart har jag haft 4 veckor ledigt, helt sjukt!!! Känns som jag haft en veckas semester....

JAJA jag ska inte ta ut ångesten i förväg utan jag har ju faktiskt en hel vecka kvar! Ska njuta till max. IDAG sov jag länge och hade kunnat sova ännu längre hehe.. gav mig ut på en powerwalk och nu har jag nyss ätit frukost. Jag älskar att sitta ensam nere i vårt fina kök, äta frukost och lyssna på hasse aro och jennys podcast. poetiskt va?? hihi


Idag ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig inför kvällens kräftskiva. Kanske kan uppfylla någon av era önskningar, t.ex. visa hur mina nya jackor sitter på... Men bilderna jag tagit är skitfula så dom vill jag inte lägga upp. Kanske kan göra ett nytt försök hehe... Men du tjejen som funderade att beställa mango-jackan kan inte du skriva din mailadress så kan jag skicka en ful bild till dig via mail?? För jag blir ledsen när jag vet att du väntar på en bild so plz <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback