YESTERDAY

 
Såhär såg min gårkväll ut! Vi började med middag och alkohol hos Signe. Och den lilla husmoran hade fixat så fint med både förrätt och efterrätt! Till varmrätt grillade vi och grillad kyckling är typ det godaste man kan äta i mat-väg. Hade en jättetrevlig matstund med mina underbara väninnor
 
När klockan närmade sig 7-snåret for jag iväg på andra äventyr. Jag for till Håkan där det var fest med arbetskollegor. Det var också kul men när klockan närmade sig utgång för andra människor så for jag hem och såg titanic 3D med fanny och hennes kompisar och åt chips hehe. Jag suger som sagt på att klubba så jag trivs bättre hemma i soffan hihi. Sen somnade jag som en stock

Kommentarer
Postat av: anonyma jäveln

alltså, äter du ens potatis?

Svar: nej anonyma jäävel det gör jag inte
Sandra

2013-04-14 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback