SEBBARN 20 ÅR

HAPPY BIRTHDAY AND A HAPPY NEW YEAR!!!
 
Det önskar jag till min kompis Sebbe som idag fyller 20 år!!!!!!! HIPP HIPP HURRA. Och dagen i ära är han tillbaka i staden Skellefteå. Jag blir alltid överlycklig när jag får veta att sebbe-killen kommer hem. Alla kvinnor behöver en man i sitt liv, därför har jag det lie jobbigt när mina två manliga kompisar bor i norge..... Men nu ska jag vara glad att grabben är hemma och att han är 20 år. Då kan han bli stans nya utköpare och på så sätt kan han träffa en yngre kvinna att bilda familj med. Men denna yngre kvinna måste acceptera att sebbe är först och främst min kompis. Synd att vi är kompisar faktiskt för annars hade vi kunnat bli ihop och bo i en lägenhet med hans katt Wilmer. Vi får se hur det blir med det
 

Varsågod sebbe, du kanske får nån mer present men troligtvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback