Godnatt

En söt bild till er
 
Godnatt säger jag nu. Fast jag ska inte sova riktigt än, jag ska först se senaste avsnittet av the following som ÄNTLIGEN kommit. Det är jättejobbigt att följa en serie där man måste vänta en vecka mellan varje avsnitt!!!!! Jag är inte van vid sån skit.. :'(
 
Ikväll har jag iallafall gått med ebba, det var tråkigt. Så det blev ingen lång vandrig och jag dumpade henne i hemmet och hämtade upp ett mycket roligare djur, emma. Vi for på kåne och sen satt vi på en bänk och tittade på solnedgången. Det är nästan som att vi är ihop, en dag utan emmisen och jag är ofullständig. Den enda som skiljer oss från att vara ett lesbiskt par är den sexuella delen. Sånt får hon göra med sin kille
 
Nä nu loggar jag ut innan det här inlägget spårar ur som det ibland gör när jag är trött och tankspridd. Imorgon är det fredag men det är nog inte fest. På lördag är det nog fest. Så vad morgondagen bjuder på återstår att se. Jag hoppas på karusell, bio eller öl.
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback