Dagens jag i klänning

Igår hade jag en dålig dag, det får man ha ibland. Idag ska jag ha en jättebra dag. Jag vaknade upp till solsken och jag har nytvättat hår och klänning hihi. Just nu sitter jag och ser vakna med NRJ och äter frukost. Jag älskar vakna med NRJ, jag önskar det sändes 24/7 faktiskt.
 
 
Här är jag idag i klänning. Och helt nytvättat och ofixat hår tyvärr men jag hoppas det är OK ändå. Idag tänkte jag hinna snippa förbi stan en sväng som jobbar jag mellan 14-19 så det blir kanske lite dött på uppdaterings-fronten här på sandrabloggen.
 
See you later alligators iallfall ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Köp inget!!!

2013-04-25 @ 09:48:54
Postat av: Anonym

Hoppas att du verkligen inte tar illa upp om jag frågar hur du lyckats bli så smal? Förra året hade du ju redan då gått ner massor och var så fin. Trodde inte det "fanns mer att ta av". Du ör hur fin som helst, skulle själv vilja bli av med det där lilla extra som är så svårt att bli av med.

2013-04-25 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback